inloggen
Hulp nodig?

Berichten

Hoekstra BV wint landelijke ondernemersprijs transport en logistiek 2015

Uit handen van Minister Schultz van Haegen ontving Hoekstra uit Sneek afgelopen zaterdag de landelijke ondernemersprijs voor Transport en Logistiek voor middelgrote logistiek dienstverleners. De uitslag van de jaarlijkse verkiezing werd bekend gemaakt tijdens het TLN jaarcongres.
Lees verder

Veelgestelde vragen

Hulp op afstand

Mocht u problemen ondervinden met onze site, dan kunnen wij u op afstand helpen.
Wij gebruiken hiervoor Teamviewer. Hiermee kunnen wij (met uw toestemming) uw pc op afstand overnemen. Klik hier om Teamviewer te downloaden of ga naar www.teamviewer.nl.

Hoe werkt de order-administratietool Mijn Hoekstra?

Mijn Hoekstra biedt u de gelegenheid om 24 uur per dag uw orders in te voeren, te monitoren (ordertracking). Aan het eind van iedere werkdag bent u helemaal op de hoogte van de status van al uw zendingen.

Daarnaast kunt u via Mijn Hoekstra op ieder gewenst moment uw tariefsafspraken online inzien en indien nodig uw contract met Hoekstra naslaan. Ook heeft u de mogelijkheid om een financieel overzicht met daarin uw factuur-archief plus de mogelijkheid voor het maken van rapportages.

Een volledige handleiding kunt u hier downloaden.

Vragen?
Neem dan contact op met Michel of Cornelis - Mijn Hoekstra specialisten - via telefoonnummer (0515) 412 110 of stuur een e-mail.


Hoe kom ik aan een account voor Mijn Hoekstra?

U kunt een account aanvragen bij onze afdeling verkoop, bereikbaar via (0515) 412110 of per e-mail.