inloggen
Hulp nodig?

Berichten

90ste verjaardag

Moai feestje!” hoorden we van velen van u na afloop van ons 90ste verjaardag zaterdag.
Heel veel relaties en medewerkers keken naar de onthulling van de "Harmen Hoekstra Loods".
Ook over de wandeling door de andere locaties in combinatie met verschillende activiteiten onderweg kregen we veel positieve reacties.
Veel mensen namen de tijd om weer eens bij te praten, er zijn weer veel verbindingen gemaakt. Daar zijn we blij mee!
Lees verder

Veelgestelde vragen

Hulp op afstand

Mocht u problemen ondervinden met onze site, dan kunnen wij u op afstand helpen.
Wij gebruiken hiervoor Teamviewer. Hiermee kunnen wij (met uw toestemming) uw pc op afstand overnemen. Klik hier om Teamviewer te downloaden of ga naar www.teamviewer.nl.

Hoe werkt de order-administratietool Mijn Hoekstra?

Mijn Hoekstra biedt u de gelegenheid om 24 uur per dag uw orders in te voeren, te monitoren (ordertracking). Aan het eind van iedere werkdag bent u helemaal op de hoogte van de status van al uw zendingen.

Daarnaast kunt u via Mijn Hoekstra op ieder gewenst moment uw tariefsafspraken online inzien en indien nodig uw contract met Hoekstra naslaan. Ook heeft u de mogelijkheid om een financieel overzicht met daarin uw factuur-archief plus de mogelijkheid voor het maken van rapportages.

Een volledige handleiding kunt u hier downloaden.

Vragen?
Neem dan contact op met Michel of Cornelis - Mijn Hoekstra specialisten - via telefoonnummer (0515) 412 110 of stuur een e-mail.


Hoe kom ik aan een account voor Mijn Hoekstra?

U kunt een account aanvragen bij onze afdeling verkoop, bereikbaar via (0515) 412110 of per e-mail.